



Christoph Ruys (1972) is visual consultant, auteur, keynote speaker en ondernemer.
Meer over Christophe RuysVisuele identiteit in 10 stappen
Paperback Nederlands 2020 1e druk 9782509026880Samenvatting
Straalt u uit wat u vandaag bent en morgen wilt zijn? Sluit de manier waarop uw onderneming, uw merk, uw dienst of uw product in beeld wordt gebracht aan bij uw eigen DNA en dat van uw doelgroep?
Dit boek biedt een 'tips & tricks'-benadering rond deze vraagstelling. Het boek kan gebruikt worden door wie zelf aan de slag wil gaan met 'visuele identiteit', eigen ideeën en inzichten wil aftoetsen aan een aantal basisprincipes, inspiratie zoekt voor het briefen van de eigen teams of genuanceerder wil zijn in de communicatie met anderen. Een doeltreffende visuele identiteit wordt een basisvoorwaarde om de visuele evolutie en revolutie die onze samenleving kenmerkt te doorstaan! Dit boek maakt deel uit van de reeks Communicatie i.s.m. KORTOM.
Specificaties
Inhoudsopgave
Voorwoord
Inleiding: profielschets van een visuele samenleving
1 Creëer een draagvlak
2 Je DNA als leidraad
3 Verwen je hersenen. Communiceer visueel!
4 Kies de bouwstenen voor je visuele identiteit
5 Vinger aan de pols. Oog voor trends en ontwikkelingen
6 Bepaal de segmentatie en levensduur van je visuele identiteit
7 Hou de valkuilen buiten beeld
8 Brainstormen en keuzes maken!
9 Kies voor huisstijlmanagement
10 Communiceer
Bronnen en leessuggesties
Dankwoord
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan