Filteren
Trefwoord
17 resultaten
Trefwoord: Strategische-flexibiliteit
gebondenNederlands204 blz.9789493171190
1e druk
20-1-2021
Wendbaarheid is hét modewoord in onze snel veranderende wereld. We willen allemaal ‘agile’ zijn of worden. Maar vaak blijft het bij een wens. Meer
paperbackNederlands292 blz.9789024470211
2e druk
Dit boek beschrijft een nieuw paradigma over strategisch managen. Het is bedoeld voor leiders om in turbulente tijden een toekomstbestendige koers te kunnen blijven varen door de juiste strategische keuzes te maken en door te voeren. Meer
gebondenEngels206 blz.9781625271747
1e druk
8-4-2014
Niets is moeilijker dan je als bedrijf concentreren op groei en consolidatie en tegelijk alert blijven op nieuwe ontwikkelingen. Meer
e-bookNederlands292 blz.9789462763098
1e druk
19-12-2018
Dit boek beschrijft een nieuw paradigma over strategisch managen, bedoeld voor leiders om in turbulente tijden een toekomstbestendige koers te kunnen blijven varen. Meer
paperbackNederlands308 blz.9789001078485
2e druk
4-4-2023
andere uitgaves beschikbaar
Evenals de eerste editie is het boek een brede afspiegeling van het gebruik van data: van metrics tot privacy, data-communicatie en optimalisatie. Meer
paperbackEngels296 blz.9789462762947
1e druk
13-1-2020
A new and refreshing approach for managers, advisors and students with challenging terminology and insights to make organizations future-proof. Meer
paperbackEngels349 blz.9780198295952
1e druk
Gebaseerd op een uitgebreid onderzoek, waarvoor hij de Igor Ansoff Award ontving, laat Volberda zien dat flexibiliteit de belangrijkste uitdaging is waar hedendaagse ondernemingen zich voor gesteld zien. Meer
gebondenNederlands276 blz.9789055947126
2e druk
andere uitgaves beschikbaar
'Klaar om te wenden' is bedoeld voor iedereen die in samenwerking met anderen de toekomst op de agenda wil zetten, breder wil kijken dan alleen naar winst en verder dan de korte termijn. Meer
24% KORTING
gebondenEngels214 blz.9781118830093
1e druk
20-1-2015
De boodschap in ‘Bringing Strategy Back’ is hoopvol voor leiders die hebben geworsteld om bij te blijven in een wereld waar snel veranderende markten de focus van hun activiteiten hebben verschoven. Meer
paperbackNederlands352 blz.9789001834197
2e druk
27-5-2015
Het vakgebied strategisch management heeft betrekking op de vraag hoe een organisatie bepaalde doelen kan bereiken. Meer
e-bookNederlands207 blz.9789052619484
1e druk
3-4-2012
andere uitgaves beschikbaar
Deze uitgave introduceert een interactieve aanpak gebaseerd op de Berenschot Strategische Dialoog, waarin strategieformulering en strategie-implementatie aan elkaar zijn gekoppeld. Meer
paperbackNederlands350 blz.9789001893125
1e druk
18-6-2020
Data-bedreven marketing reikt professionals de kennis en vaardigheden aan om waardevolle data naar zinvolle inzichten te vertalen en daarmee hun marketinginspanningen te verbeteren. Meer
paperbackEngels122 blz.9789083320328
1e druk
13-3-2023
andere uitgaves beschikbaar
The One-Hour Strategy follows Martin, the new sales team lead at Waters & Flows, which attracted him because of their unique way of doing strategy. Meer
paperbackEngels332 blz.9789083320304
1e druk
13-3-2023
andere uitgaves beschikbaar
It is said that actions speak louder than words. Theory has its place, but experience serves invaluable. Meer
gebondenEngels416 blz.9781394210435
1e druk
1-7-2024
In The Execution Challenge: Delivering Great Strategy at Scale, a team of renowned strategy execution researchers and consultants delivers a practical and insightful new take on how to effectively execute strategy in today's complex, fast-changing environments. Meer
paperbackEngels372 blz.9780470779309
1e druk
Deze toegankelijke gids zet de ideeën, theorieën en principes van concurrentiestrategie uiteen. Adviezen van experts en praktische voorbeelden helpen u de competitieve wereld binnen te treden, uw positie te behouden en uw strategie te ontwikkelen. Meer
paperbackEngels351 blz.9781119121640
3e druk
25-9-2015
This 3rd edition has been revised and updated throughout to reflect the current thinking in strategy in view of the current economic and business climate. Meer