Filteren
Trefwoord
4 resultaten
e-bookNederlands276 blz.9789462201187
1e druk
13-11-2014
Een boek met een theoretisch deel met achtergronden en een praktijkdeel met voorbeelden, vragen en checklisten om direct aan de slag te kunnen. Meer
paperbackNederlands196 blz.9789081925914
1e druk
15-10-2020
10.000+ studie- en researchuren zitten in dit boek. Zou je de resultaten hiervan gaan bestuderen, dan kost het je zo’n 300 mensuren, maar met dit boek ben je in 3 uur bijgepraat. Meer
65% KORTING
paperbackNederlands224 blz.9789047009238
1e druk
5-3-2016
In 'Het einde van het midden' beschrijft tijdgeestonderzoeker Farid Tabarki hoe in een vloeibare samenleving het midden geen plek meer heeft. Meer
e-bookNederlands304 blz.9789462762091
1e druk
5-6-2017
andere uitgaves beschikbaar
Sterke merken, betere wereld laat zien hoe marketing en mvo steeds meer naar elkaar toe groeien. Meer