Filteren
Trefwoord
45 resultaten
paperbackNederlands118 blz.9789024417346
1e druk
8-5-2012
Voor elke organisatie is het continu verbeteren van bedrijfsprocessen een must om te overleven. Er is een enorm aanbod van methoden voorhanden om hiermee aan de slag te gaan. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789024438006
3e druk
3-3-2021
Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities. Meer
28,50
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis
e-bookNederlands9789051798616
1e druk
23-2-2015
Deze uitgave heeft als doel eHealth en ICT-systemen in de zorg in verband te brengen met de belangrijke kwaliteitsdoelstellingen zoals doelmatigheid en transparantie. Meer
paperbackNederlands167 blz.9789045358192
2e druk
30-3-2022
Concurrentiedruk zorgt ervoor dat iedereen veeleisende klanten tevreden wil stellen en daarbij minder tijd, energie, ruimte, materiaal en geld wil gebruiken. Meer
paperbackEngels117 blz.9780984184347
1e druk
17-5-2013
Door het volgen van een intuïtieve, stap-voor-stap aanpak daalt de doorlooptijd van de werkzaamheden drastisch met als eindresultaat een bedrijf dat haar kantoor gebruikt als hefboom voor groei. Meer
21% KORTING
paperbackNederlands314 blz.9789401800150
1e druk
18-12-2014
Lean IT richt zich op het maximaliseren van waarde voor de klant door het minimaliseren van verspilling, dat wil zeggen: werk dat geen waarde toevoegt. Meer
42% KORTING
paperbackNederlands190 blz.9789059319493
1e druk
26-6-2015
'L² Zorg' is bedoeld voor elke leidinggevende en manager in de zorg die verantwoordelijkheid wil nemen voor een duurzame en effectieve toepassing van de principes van lean. Meer
paperbackEngels138 blz.9781934109205
1e druk
1-7-2010
Managing to Learn by Toyota veteran John Shook, reveals the thinking underlying the vital A3 management process at the heart of lean management and lean leadership. Meer
paperbackEngels136 blz.9781563271236
1e druk
1-3-1996
Hiroyuki Hirano's five pillars of the visual workplace: sort, set in order, shine, standardize and sustain are the most fundamental and often overlooked aspects in continuous improvement initiatives. Meer
gebondenEngels288 blz.9781625271464
9-9-2014
This book focuses on the "how"-how to test, how to validate, and how to commercialize ideas with the lean, design, and agile techniques successful start-ups use. Meer
paperbackEngels336 blz.9780670921607
1e druk
14-11-2024
In deze uitgave leest u alles over de principes en technieken van de Lean Startup. De methode is ontworpen om u te leren hoe u een startup opbouwt. Meer
gebondenEngels330 blz.9780071392310
1e druk
'The Toyota Way' laat Toyota's unieke benadering van 'Lean management' zien. Er zijn 14 principes die Toyota's door kwaliteit en efficiëntie geobsedeerde cultuur bepalen. Meer
29,99
Dit product is uitverkocht
gebondenEngels330 blz.9781563273070
1e druk
27-5-2005
Winner of a Shingo Prize for Excellence in Manufacturing Research Training Within Industry, by Donald Dinero, explores a crucial piece of a Lean initiative that has been overlooked throughout U. Meer
paperbackEngels224 blz.9781563273421
1e druk
30-7-2006
This Shingo Prize-winning resource explains how to implement, identify, and manage the critical relationships, and design characteristics, production systems, and personnel to satisfy customers and beat competitors. Meer
paperbackEngels475 blz.9781439817162
2e druk
26-8-2011
Veel organisaties worstelen ermee dat de geweldige operationele verbeteringen zich niet vertalen in financiële verbeteringen. Meer
ingenaaidEngels366 blz.9781118117569
2e druk
Deze no-nonsense gids laat u zien hoe de bewezen technieken en filosofie van Lean het beste kan worden ingezet. Meer
gebondenEngels397 blz.9780743249270
1e druk
1-6-2003
'Lean Thinking' demonstreert duidelijk dat simpele ideeën nieuw leven kunnen brengen in ieder bedrijf in iedere sector in ieder land. Meer
paperbackEngels436 blz.9781098168186
2e druk
30-4-2024
Whether you're a startup founder trying to disrupt an industry or an entrepreneur trying to provoke change from within, your biggest challenge is creating a product people actually want. Meer
paperbackEngels352 blz.9780956830708
1-10-2011
This book integrates the three most powerful emerging concepts in service operations over the last decade: Lean Thinking, Design Thinking, and Systems Thinking. Meer
paperbackNederlands312 blz.9780991493258
2e druk
20-6-2015
In 'Lean Leiders Ontwikkelen op alle Niveaus' bouwt Jeff Liker voort op de theorie in zijn voorgaande boek. Hij beantwoordt de vraag: "Hoe kan ik Lean Leiderschap ontwikkelen? Meer