Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									19 resultaten
								
								Trefwoord: Gebruikersvriendelijkheid
				paperbackNederlands232 blz.9789089652294
				1e druk
				20-12-2018
						
						In dit boek laat Jurjen Jongejan op een aansprekende en laagdrempelige manier zien hoe je de conversie van je webshop structureel verbetert.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands224 blz.9789463561198
				1e druk
				27-5-2019
						
						Er zijn tal van boeken die zich richten op big data en het gebruik van gegevensanalyse om websites te verbeteren, of op het gebruik van usabilitytests en UX-onderzoeksmethoden voor verbetering.					 Meer
							
			
								
				ingenaaidEngels440 blz.9780471805991
				2e druk
				
						
						'Online communities. Designing usability and supporting sociability' legt een solide fundering waarop communities kunnen groeien en floreren. Het is een raamwerk voor discussie over de sociale en technische kwesties waarmee deze te maken krijgen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands102 blz.9789012582155
				1e druk
				1-2-2014
										
			
						Hoe schrijf je webteksten die écht gelezen worden? Hoe schrijf je pakkende koppen en kernachtige intro's? Hoe houd je de aandacht van je lezers vast en hoe verleid je ze om door te klikken?					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands444 blz.9789082298109
				3e druk
				18-1-2013
						
						Structureer met dit praktische boek de inzet van online instrumenten, gekoppeld aan de organisatiedoelen. Een must voor elke internetprofessional!					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands416 blz.9789024426355
				1e druk
				23-4-2020
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands450 blz.9789082298123
				1e druk
				7-8-2020
						
						Het herschreven 'Handboek Online Marketing 7 (#HOM7)' is een compleet, gestructureerd, modern en praktisch management- en studieboek.					 Meer
							
			
								24% KORTING
			
				gebondenNederlands499 blz.9789082298178
				1e druk
				24-6-2022
										
			
						Het herschreven Handboek Online Marketing 8 (#HOM8) is het meest complete, prijswinnende,  gestructureerd, modern en praktisch management- en studieboek.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands232 blz.9789089650924
				1e druk
				
						
						andere uitgaves beschikbaar
Eén slechte ervaring op uw website, en uw online-klanten zijn weg. Maar online-gedrag is voorspelbaar, en dus te besturen. Hoe u dat doet leest u in dit boek.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands163 blz.9789043039987
				3e druk
				2-6-2022
										
			
						Een gemakkelijke introductie in het vakgebied van Scrum voor studenten en professionals. Na het lezen begrijpt de lezer Scrum en kan het direct toepassen.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands400 blz.9789089656841
				2e druk
				6-4-2023
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Contentcreatie is een multidisciplinair vak geworden. Als online content- of communicatiespecialist wil je dáár scoren waar de (toekomstige) klanten van jouw organisatie zich bevinden.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands480 blz.9789045357874
				3e druk
				1-6-2023
						
						WordPress ligt aan de basis van meer dan 75 miljoen websites en blogs en daarmee is het verreweg de meest gebruikte software om websites mee te bouwen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands384 blz.9789089654403
				1e druk
				
						
						andere uitgaves beschikbaar
Het Handboek Online Redactie is een múst voor iedereen die meer wil halen uit online communicatie.					 Meer
							
			
								
										35,99
				
						Dit product is uitverkocht
				
				
				
			
				paperbackEngels224 blz.9789063695408
				1e druk
				19-2-2020
						
						Delft Design Guide provides an overview of the perspectives, models, approaches, and methods used in the bachelor's and master's curriculum of Industrial Design Engineering at Delft University of Technology (TU Delft).					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands200 blz.9789089652287
				1e druk
				5-6-2014
						
						Dit boek helpt business-to-businessbedrijven om een antwoord te vinden op de vraag hoe zij contentmarketing op strategische wijze kunnen inzetten.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands250 blz.9789401811675
				2e druk
				5-7-2024
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Business informatiemanagement is het vak wat het gebied tussen business en IT afdicht, gezien vanuit het perspectief van de business. Hiertoe wordt in dit boek het veel gebruikte framework BiSL (Business Information Service Library) toegepast.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands176 blz.9789461262233
				1e druk
				26-5-2017
						
						andere uitgaves beschikbaar
Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands216 blz.9789463563642
				1e druk
				29-10-2024
										
			
						In dit boek leer je welke stappen er nodig zin om een dashboard te maken. Elke stap in dit proces maak je met Excel. Op een heldere manier wordt uitgelegd wat je moet doen om een fraai dashboard te maken, zodat snel de juiste beslissingen kunnen worden genomen.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels156 blz.9783319380889
				1e druk
				17-9-2016
						
						Information architecture has changed dramatically since the mid-1990s and earlier conceptions of the world and the internet being different and separate have given way to a much more complex scenario in the present day.					 Meer