Filteren
Trefwoord
11 resultaten
gebondenNederlands198 blz.9789089655745
1e druk
23-2-2021
Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Meer
e-bookNederlands200 blz.9789023257929
1e druk
8-2-2021
andere uitgaves beschikbaar
Verandering ontstaat in het gesprek dat we erover voeren. In die interactie raken we elkaar, zoeken we elkaar en botsen we met elkaar. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789463191968
1e druk
22-12-2020
Aan de hand van kermisattracties (touwtje trekken, het spookhuis, de achtbaan, het spiegelpaleis, de kop van jut, de botsauto’s, de snoepkraam) beschrijven de auteurs de dynamiek in organisaties. Meer
gebondenEngels324 blz.9780470721438
1e druk
Deze nieuwe blauwdruk voor de managementgeest zal uw denken en doen volledig veranderen. Eugene Sadler-Smith is een vooraanstaande onderzoeker op het gebied van intuïtie. Meer
gebondenNederlands172 blz.9789083271859
1e druk
19-9-2025
andere uitgaves beschikbaar
We leven in een veranderende wereld vol uitdagingen. Mentaal fit zijn is dan ook belangrijker dan ooit. Maar hoe doe je dat: positief, veerkrachtig en vitaal blijven? Meer
paperbackNederlands234 blz.9789463860642
1e druk
27-3-2019
De reis door het Rijk van Koning Klant beschrijft het geheim van excellente klantbeleving. Meer
paperbackNederlands204 blz.9789001078409
2e druk
15-12-2022
Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. Meer
gebondenEngels196 blz.9780470208236
De menigte maakt dat de markt beweegt en bij belangrijke marktkeerpunten, zit de menigte bijna altijd verkeerd. Wanneer het menigtegevoel overweldigend positief of overweldigend negatief is; is dat een signaal dat de tendens uitgeput is en de markt klaar is om zich krachtig in de tegenovergestelde richting te bewegen. Meer
spel (H)Nederlands4 blz.9789074123105
1e druk
1-9-2003
De bedoeling van dit spel is u met anderen in gesprek te brengen over de wijze waarop u situaties, mensen of een organisatie ervaart. Meer
spel (H)Engels140 blz.9789074123129
1e druk
11-7-2024
De bedoeling van dit spel is u met anderen in gesprek te brengen over de wijze waarop u situaties, mensen of een organisatie ervaart. Als gevolg daarvan zult u niet alleen bewuster worden van uzelf, maar kunt u ook anderen beter gaan begrijpen. Meer
paperbackEngels160 blz.9789492004963
1e druk
20-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Organisations have long been dominated by the perspectives of the Good (quality) and the True (efficiency). The perspective of the Beautiful, an aesthetic lens on organisations, has largely been ignored or forgotten. Meer