Filteren
Trefwoord
205 resultaten
paperbackNederlands192 blz.9789090369037
1e druk
29-3-2023
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek nemen Rick en Remco Zuidbroek jou als ondernemer of marketeer mee in de beproefde bottom-up approach, waarin de customer journey centraal staat en waarmee je winst uit elke marketingeuro haalt. Meer
paperbackNederlands204 blz.9789001078409
2e druk
15-12-2022
Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. Meer
gebondenNederlands198 blz.9789089655745
1e druk
23-2-2021
Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Meer
e-bookNederlands186 blz.9789083315423
1e druk
29-3-2023
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek nemen Rick en Remco Zuidbroek jou als ondernemer of marketeer mee in de beproefde bottom-up approach, waarin de customer journey centraal staat en waarmee je winst uit elke marketingeuro haalt. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789047007081
1e druk
19-12-2019
Dit boek laat zien hoe u de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789047013594
1e druk
31-3-2020
andere uitgaves beschikbaar
Terry van den Bemt neemt je mee over de volledige breedte van het hedendaagse salesvak. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789089655172
2e druk
24-2-2020
Ondernemen is ingrijpend veranderd door internet. Het is voor consumenten eenvoudig om prijzen te vergelijken, waardoor je al snel in een prijsconcurrentiestrijd belandt. Meer
e-bookNederlands192 blz.9789047013600
1e druk
31-3-2020
andere uitgaves beschikbaar
Terry van den Bemt neemt je mee over de volledige breedte van het hedendaagse salesvak. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789089657855
1e druk
22-4-2025
Waarom lukt het veel B2B-bedrijven niet om hun droomklanten binnen te halen, terwijl ze wel de perfecte oplossingen voor hun doelgroep hebben? Het antwoord is simpel: ze zijn (nog) geen meesterverleiders. Meer
e-bookNederlands192 blz.9789461262592
1e druk
5-10-2017
andere uitgaves beschikbaar
Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs. Meer
e-bookNederlands180 blz.9789089650863
1e druk
14-9-2011
10 inspirerende hoofdstukken: hoe organisaties in alle commerciële bedrijfsprocessen relevanter worden in de ogen van de klant. De bonus? Volledig tevreden én loyale klanten! Meer
paperbackNederlands272 blz.9789492528643
1e druk
4-1-2021
andere uitgaves beschikbaar
Voor ondernemers is het nog nooit zo belangrijk geweest om digitaal volwassen te worden. Of je leert het nieuwe digitale spel spelen, of het is game over. Meer
e-bookNederlands176 blz.9789058758910
1e druk
8-11-2018
andere uitgaves beschikbaar
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u. Meer
e-bookNederlands142 blz.9789492221438
1e druk
11-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek helpt Brechtje de Leij je met duidelijke voorbeelden en praktische tips om je business klaar te maken voor het huidige mobiele tijdperk. Meer
gebondenNederlands450 blz.9789082298123
1e druk
7-8-2020
Het herschreven 'Handboek Online Marketing 7 (#HOM7)' is een compleet, gestructureerd, modern en praktisch management- en studieboek. Meer
24% KORTING
paperbackNederlands350 blz.9789001893125
1e druk
18-6-2020
Data-bedreven marketing reikt professionals de kennis en vaardigheden aan om waardevolle data naar zinvolle inzichten te vertalen en daarmee hun marketinginspanningen te verbeteren. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789461262400
1e druk
5-10-2017
andere uitgaves beschikbaar
Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs. Meer
gebondenNederlands568 blz.9789001035112
9e druk
2-6-2025
In Retailmarketing staat centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht, in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp die vooral ingaan op wat retailing is. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789463563291
2e druk
26-1-2024
In deze geactualiseerde editie word je stap voor stap begeleid bij, het verkrijgen van diepgaande inzichten uit je online marketingresultaten. Ontdek hoe je deze kennis effectief toepast om je online marketing naar nieuwe hoogtes te tillen. Meer
e-bookEngels319 blz.9789491560620
1e druk
5-3-2014
'The excellent customer journey experience' beschrijft op een praktische manier hoe een multichannel aanpak op een optimale manier kan worden geïmplementeerd en gemanaged. Meer