Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Managementrubriek

Toon meer

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
205 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands192 blz.9789090369037 1e druk 29-3-2023
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1955
Top 100 69 dagen in de top 100
In dit boek nemen Rick en Remco Zuidbroek jou als ondernemer of marketeer mee in de beproefde bottom-up approach, waarin de customer journey centraal staat en waarmee je winst uit elke marketingeuro haalt.  Meer
24,-
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands204 blz.9789001078409 2e druk 15-12-2022
Verkooppositie Positie #539
Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat.  Meer
44,95
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
gebondenNederlands198 blz.9789089655745 1e druk 23-2-2021
Verkooppositie Positie #5376
Evergreen 1176 dagen in de top 100
Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?!  Meer
33,99
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
e-bookNederlands186 blz.9789083315423 1e druk 29-3-2023
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek nemen Rick en Remco Zuidbroek jou als ondernemer of marketeer mee in de beproefde bottom-up approach, waarin de customer journey centraal staat en waarmee je winst uit elke marketingeuro haalt.  Meer
15,-
Direct te downloaden
paperbackNederlands224 blz.9789047007081 1e druk 19-12-2019
Dit boek laat zien hoe u de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten.  Meer
23,99
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackNederlands192 blz.9789047013594 1e druk 31-3-2020
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #3526
Top 100 133 dagen in de top 100
Terry van den Bemt neemt je mee over de volledige breedte van het hedendaagse salesvak.  Meer
22,50
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands160 blz.9789089655172 2e druk 24-2-2020
Verkooppositie Positie #5461
Top 100 1 dagen in de top 100
Ondernemen is ingrijpend veranderd door internet. Het is voor consumenten eenvoudig om prijzen te vergelijken, waardoor je al snel in een prijsconcurrentiestrijd belandt.  Meer
34,99
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
e-bookNederlands192 blz.9789047013600 1e druk 31-3-2020
andere uitgaves beschikbaar
Terry van den Bemt neemt je mee over de volledige breedte van het hedendaagse salesvak.  Meer
9,99
Direct te downloaden
paperbackNederlands192 blz.9789089657855 1e druk 22-4-2025
Verkooppositie Positie #335
Top 100 62 dagen in de top 100
Waarom lukt het veel B2B-bedrijven niet om hun droomklanten binnen te halen, terwijl ze wel de perfecte oplossingen voor hun doelgroep hebben? Het antwoord is simpel: ze zijn (nog) geen meesterverleiders.  Meer
29,99
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
e-bookNederlands192 blz.9789461262592 1e druk 5-10-2017
andere uitgaves beschikbaar
Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs.  Meer
12,50
Direct te downloaden
e-bookNederlands180 blz.9789089650863 1e druk 14-9-2011
10 inspirerende hoofdstukken: hoe organisaties in alle commerciële bedrijfsprocessen relevanter worden in de ogen van de klant. De bonus? Volledig tevreden én loyale klanten!  Meer
19,99
Direct te downloaden
paperbackNederlands272 blz.9789492528643 1e druk 4-1-2021
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1970
Top 100 84 dagen in de top 100
Voor ondernemers is het nog nooit zo belangrijk geweest om digitaal volwassen te worden. Of je leert het nieuwe digitale spel spelen, of het is game over.  Meer
21,95
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
e-bookNederlands176 blz.9789058758910 1e druk 8-11-2018
andere uitgaves beschikbaar
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u.  Meer
21,95
Direct te downloaden
e-bookNederlands142 blz.9789492221438 1e druk 11-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek helpt Brechtje de Leij je met duidelijke voorbeelden en praktische tips om je business klaar te maken voor het huidige mobiele tijdperk.  Meer
10,99
Direct te downloaden
gebondenNederlands450 blz.9789082298123 1e druk 7-8-2020
Het herschreven 'Handboek Online Marketing 7 (#HOM7)' is een compleet, gestructureerd, modern en praktisch management- en studieboek.  Meer
12,95
9,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, donderdag in huis
24% KORTING
paperbackNederlands350 blz.9789001893125 1e druk 18-6-2020
Verkooppositie Positie #940
Top 100 99 dagen in de top 100
Data-bedreven marketing reikt professionals de kennis en vaardigheden aan om waardevolle data naar zinvolle inzichten te vertalen en daarmee hun marketinginspanningen te verbeteren.  Meer
33,95
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
paperbackNederlands192 blz.9789461262400 1e druk 5-10-2017
andere uitgaves beschikbaar
Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs.  Meer
12,50
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
gebondenNederlands568 blz.9789001035112 9e druk 2-6-2025
Verkooppositie Positie #16
Evergreen 519 dagen in de top 100
In Retailmarketing staat centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht, in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp die vooral ingaan op wat retailing is.  Meer
69,95
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
paperbackNederlands192 blz.9789463563291 2e druk 26-1-2024
Verkooppositie Positie #1950
In deze geactualiseerde editie word je stap voor stap begeleid bij, het verkrijgen van diepgaande inzichten uit je online marketingresultaten. Ontdek hoe je deze kennis effectief toepast om je online marketing naar nieuwe hoogtes te tillen.  Meer
39,99
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
e-bookEngels319 blz.9789491560620 1e druk 5-3-2014
'The excellent customer journey experience' beschrijft op een praktische manier hoe een multichannel aanpak op een optimale manier kan worden geïmplementeerd en gemanaged.  Meer
37,50
Direct te downloaden

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale